رحمانی فضلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فعالیت وزارت کشور در زمینه تحقق شعار سال 96، حمایتی بود/تاسیس معاونت اقتصادی و توسعه برای پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی

وزیر کشور فعالیت‌های وزارتخانه خود را برای تحقق شعار سال 96 تشریح کرد.

فعالیت وزارت کشور در زمینه تحقق شعار سال 96، حمایتی بود/تاسیس معاونت اقتصادی و توسعه برای پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملکرد این وزارتخانه در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید در سال 96 اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید وزارت کشور به صورت مستقیم متولی تولید و اشتغال نیست، اما در سطح ملی به عنوان هماهنگ کننده پیگیر موضوعات اقتصاد مقاومتی بودیم.

وی ادامه داد: استانداران و فرمانداران در زمینه جذب سرمایه و رفع موانع، تشکیل جلسات با بخش خصوصی فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند و همه جلسات رفع موانع تولید برگزار شده است.

وزیر کشور با اشاره به تغییر در ساختار وزارتخانه متبوعش و ایجاد معاونت اقتصادی و توسعه، گفت: قبل از ایجاد این معاونت موضوع اقتصادی و توسعه جزء فعالیت‌های اصلی وزارت کشور محسوب نمی‌شد و عمدتا فعالیت‌ها در حوزه سیاسی و امنیتی بود.

رحمانی‌فضلی افزود: ما معاونت مستقلی تحت عنوان اقتصادی و توسعه ایجاد کردیم. این معاونت به صورت جد پیگیر فعالیت‌هاست و موفق هم بوده است.

وی تأکید کرد: اقدام وزارت کشور در زمینه تحقق شعار سال بیشتر جنبه حمایتی داشته و ما در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام دادیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار