مشارکت ۴۷ روحانی مبلغ در طرح آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در طرح آرامش بهاری ۴۷ روحانی مبلغ در استان خراسمشارکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام رئوف سیدنژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در ۴۵ امامزاده شاخص خراسان شمالی اجرا می‌شود، افزود : ۴۷ روحانی مبلغ در طرح آرامش بهاری مشارکت دارند، که از این تعداد مبلغ ۱۰ نفر بومی استان و ۳۷ نفر هم مبلغین اعزامی از قم و مشهد هستند.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ویژه طرح آرامش بهاری که هر سال با استقبال بی‌نظیر زائران همراه می‌شود، خیمه‌های معرفت است، گفت: در طرح آرامش بهاری امسال ۱۶ خیمه معرفت در استان برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد افزود: خیمه‌های معرفت در سه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد، سید اسماعیل باباامان و حمزه رضای شیروان به صورت ویژه به اجرای برنامه می‌پردازند.
وی تصریح کرد: مردم ترجیح می‌دهند در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان و در فضایی معنوی سال نو را آغاز کنند که بر این اساس برنامه ویژه تحویل سال در بقاع متبرکه استان در این روز برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های خیمه‌های معرفت گفت: امسال خیمه‌های معرفت در امامزادگان به‌صورت غرفه‌هایی شامل؛ غرفه گفتمان دینی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانی متخصص، غرفه کودکان و غرفه همه واقف باشیم به‌منظور معرفی وقف و آثار و برکات آن با حضور کارشناسان متخصص و آشنا به مسائل وقف در بقاع متبرکه و غرفه نمایشگاه آرامش بهاری و عرضه محصولات فرهنگی ازجمله ویژه‌برنامه‌های خیمه معرفت است.
انتهای پیام/آ


اجرای طرح آرامش بهاری در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.