هیئت شنای استان یزد تجلیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی از روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان تقدیر به عمل آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان این که نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی دقیق عملکرد هیئت‌ها بسیار تعیین کننده و موجب فرهنگ سازی ورزشی در جامعه خواهد بودگفت: مسوولان روابط عمومی‌ها باید اخبار هیئت‌های خود را به صورت دقیق و در اسرع وقت از طریق رسانه‌های مختلف گروهی به اطلاع مردم و جامعه هدف برسانند.

مسعود شریعتی افزود: جذب حامیان مالی و کمک به تیم‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در گروی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از سوی  روابط عمومی هاست که باید در این عرصه بیش از گذشته فعالیت کرد.

وی افزود: تهیه محتوا و گزارش‌های خبری برای در جریان قرار دادن مردم و خانواده‌ها از فعالیت هیت‌های ورزشی استان جزو اولویت کار روابط عمومی هیئت‌های ورزشی یزد باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی که به رغم برخی محدویت‌های مالی در ورزش استان انجام می‌شود، خیلی زیاد هم است، ولی در وضعیت کنونی به خوبی منعکس نمی‌شود.

در پایان این نشست از مسوولان روابط عمومی هیات‌های شنا، شیرجه و واترپلو، شمشیربازی، همگانی، تکواندو، جانبازان و معلولین، فوتبال و سوارکاری به عنوان روابط عمومی‌های برتر ورزشی سال ۱۳۹۶ قدردانی شد.

انتهای پیام/ ی

تقدیر از هیئت شنای استان یزد

برچسب ها: ورزش همگانی ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار