ابتکار در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت در سال 96:

ماندگار‌ترین عیدی حس خوبی است که گاهی از دوستان می‌گیریم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حس محبت، به یاد دیگران بودن، برگزاری مراسمی در ایام آخر سال برای گلریزان برای زنان زندانی معسر بهترین عیدی بود.

ماندگار‌ترین عیدی حس خوبی است که گاهی از دوستان می‌گیریم/به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه پایانی هیئت دولت در سال 96 در جمع خبرنگاران گفت:  ماندگار‌ترین عیدی حس خوبی است که گاهی از دوستان می‌گیریم، حس محبت، به یاد دیگران بودن، برگزاری مراسمی در ایام آخر سال برای گلریزان برای زنان زندانی معسر بهترین عیدی بود.

وی درباره میزان کمک‌های جمع آوری شده در مراسم گلریزان برای آزادی زنان زندانی با جرائم غیرعمد،، بیان کرد: هنوز عدد و رقمی برای  تعداد زنان زندانی که آزاد شده‌اند، نداریم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در برنامه کل کشور آزادی ۲۵۰ زن معسر جرایم غیرعمد پیش بینی شده است و آزادی آنان بستگی به میزان کمک‌های مردم و مشارکت آن‌ها دارد و تاکنون بد نبوده است، ولی باید ادامه پیدا کند چرا که خیلی فاصله داریم.

ابتکار با بیان اینکه امید است سال 97،  توام با تلاش همراه با موفقیت و دارای دستاورد‌های خوب برای ملت عزیز باشد، ادامه داد: همچنین دولت بتواند خدمتگزار باشد و قدم‌های موثر و مفیدی برای بهبود شرایط عمومی کشور بردارد.

وی درمورد برنامه خود در ایام نوروز یادآور شد: فعلا برنامه‌ای نداریم. در کنار خانواده و دور هم از همه جا بهتر است و به احتمال خیلی زیاد در تهران خواهم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار