با مخترعین ایرانی؛

دستور پخت غذا‌های نوروزی را از استارت آپ‌ها بگیرید

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده است که دستور غذا‌های گوناگون را از متخصصان مختلف دریافت می‌کند و در خدمت همگان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند. 

ایرانیان به پخت غذا‌های خوشمزه معروف هستند و یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده است که دستور پخت غذا‌های گوناگون را از متخصصان مختلف دریافت می‌کند و درون سایت قرار می‌دهد.

مدیر این استارت آپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راه اندازی و عملکرد این سایت گفت: در این سایت امکان دسته بندی غذا‌ها قرار گرفته است و همه افراد می‌توانند  دستور پخت غذای مورد نظر خود را دریافت کنند.

دستور پخت غذای خود را در اختیار همگان قرار دهید

وی با اشاره به اینکه این سایت مرجعی برای ارتباط همه افراد است، اظهار کرد: امکان تبادل نظر با یکدیگر یکی از ویژگی‌های این سایت است؛ همچنین هریک از افرادی که در این سایت ثبت نام کنند می‌توانند دستور غذای خود را  برای بهره مندی دیگران ثبت کنند.

مدیر این استارت آپ ادامه داد: امروز اگر به دنبال پیدا کردن دستور پخت غذایی باشید باید از سایت‌های مختلف به دنبال راه حل باشید تا غذای مورد نیازتان را پیدا کنید، اما در این سایت تمام غذا‌ها با دستور قرار داده شده اند و به راحتی می‌توانید به انواع غذا‌ها دسترسی پیدا کنید.

وی یادآور شد: در این سایت بخش‌های مختلف غذاهای دریایی، برنجی؛ سرخ کردنی و همچنین مناسبتی قرار دارد، همچنین قسمتی هم به نوروز اختصاص دارد که در آن می‌توانید غذا‌هایی مناسب  برای تعطیلات پیدا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.