درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس از بوریس جانسون برای قرار دادن تحریم‌های ضد روسیه در دستور کار اجلاس گروه هفت

نمایندگان پارلمان انگلیس از وزیر امور خارجه این کشور خواستند تحریم‌های ضد روسیه را در دستور کار اجلاس گروه هفت قرار دهد.

درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس از بوریس جانسون برای قرار دادن تحریم‌های ضد روسیه در دستور کار اجلاس گروه هفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه دیلی تلگراف، شانزده نفر از نمایندگان پارلمان انگلیس در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه این کشور از او خواستند مسئله تحریم‌ها علیه روسیه از جمله قانون تحریم‌های «مگنیتسکی» را در دستور کار جلسه گروه هفت که قرار است در ماه ژوئن در کانادا برگزار شود، مطرح کند.

همزمان با این درخواست سیاستمداران در آمریکا و کانادا هم درخواست‌های مشابهی از دونالد ترامپ و جاستین ترودو داشتند. آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن، اعضای گروه هفت هستند.

در بخشی از نامه نمایندگان پارلمان انگلیس به بوریس جانسون آمده است؛ از آنجا که گروه هفت متشکل از مهمترین بازیگران اقتصادی جهان است، این گروه باید جزء اولین‌هایی باشد که از اعمال تحریم‌های مگنیتسکی به عنوان ابزار سیاسی لازم استقبال کند. 

سناتور‌های آمریکایی، «راجر ویکر» و «بنیامین کاردین» هم در نامه‌ای جداگانه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نوشتند: «اجلاس گروه هفت محل مناسبی برای پیشبرد تحریم‌های مگنیتسکی در سطح جهانی است. ما امیدواریم شما اجلاس گروه هفت را به عنوان فرصتی برای درخواست از شرکای نزدیکمان برای اقدامی مشابه مد نظر قرار دهید.»

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، روسیه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار