17 فروردین سال 97؛

برگزاری اولین دوره مسابقات استقامت استانی در خوزستان

مدیر روابط عمومی هیئت سوارکاری استان خوزستان از برگزاری اولین دوره مسابقات استقامت استانی سال 97 در فروردین ماه خبر داد.

برگزاری اولین دوره مسابقات استقامت استانی در خوزستانکمال سعدی آل کثیر، مدیر روابط عمومی هیئت سوارکاری استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات استقامت استانی سال 97 بیان داشت: این دوره از مسابقات روز جمعه 17 فروردین ماه سال آینده در مسافت های 80 و 60 و 40 km به میزبانی شهرستان کارون در روستای طرفایه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسافت 40 km بدون وجه ثبت نام و در صورت گذراندن مسیر حکم پایان مسیر اهدا می گردد، ضمنا به اسب های عرب تایید شده (داغ دار) مبلغ یک میلیون ریال علاوه بر حکم پرداخت می شود.

آل کثیر اذعان داشت: در مسافت 60 km مبلغ 600 هزار ریال وجه ثبت نام، 2 میلیون و 500 هزار ریال برای اسب های بومی و 4 میلیون ریال برای اسب های عرب تایید شده به عنوان جایزه علاوه بر حکم به کسانی که موفق به گذراندن مسیر گردیده اند پرداخت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیئت سوارکاری استان خوزستان افزود: در مسافت 80 km مبلغ یک میلیون ریال هزینه ثبت نام و مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال برای اسب های بومی و 5 میلیون ریال برای اسب های عرب تایید شده علاوه بر حکم قهرمانی بعنوان جایزه به کسانی که موفق به گذراندن مسیر می شوند پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه این مسافت در 2 رده سرعت آزاد و سرعت محدود اجرا می شود اظهار کرد: علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام در این دوره از مسابقات با شماره 09166064908 ، به نام امین میر علی پور تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ

17 فروردین 97 اولین دوره مسابقات استقامت برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.