اجرای طرح نوروزی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان درایام نوروز

رییس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نوروزی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان درایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسین بلوکی رییس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: طرح نوروزی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان از ۲۵ اسفند ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که ۵۱ راهدارخانه در جاده‌ها بصورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، تاکید کرد: و گفت:گشت‌های راهداری نیز در ایام نوروزی جهت خدمت‌رسانی به مسافران در جاده‌ها حضور دارند.

 رییس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که عمده فعالیت راهدارخانه‌ها و گشت‌ها خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران است، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده در ایام نوروزی مشکلی برای رانندگان حادث شود یا قصد اقامت در جایی را داشته باشند، گشت‌ها و همچنین راهدارخانه‌ها در این راستا راهنما و خدمت‌رسان مسافران خواهند بود.

بلوکی با اشاره به اینکه اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آماده باش کامل هستند، یادآور شد: گشت‌های راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان بصورت ۲۴ ساعته حضور داشته و راهدارخانه‌ها نیز شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.
به گفته وی رانندگان و مسافران نوروزی باید با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند؛ همچنین در مواقع خستگی نیز از رانندگی پرهیز کرده و بعد از استراحت، مجددا به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ب

طرح نوروزی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی درایام نوروزاجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.