رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان وبلوچستان در جمع کارکنان انتظامی شهرستان چابهار امنیت را حاصل تلاش‌های بی وقفه پلیس و سایر نیرو‌های مسلح عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ضمن تقدیر از حضور رییس  عقیدتی سیاسی استان "حجت الاسلام صوفی"در جمع حافظان نظم و امنیت گفت: بصیرت و بینش صحیح مایه سعادت و هدایت در دنیا و آخرت و هدایتگر انسان به سوی سعادت دنیوی و اخروی است.

سرهنگ کیخا فرمانده انتظامی شهرستان چابهار هدف از برگزاری جلسات هدایت سیاسی و بصیرت افزایی را رشد اخلاق و بصیرت دینی کارکنان و فراهم آوردن زمینه خودسازی برشمرد و افزود: با بصیرت و هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان همواره نقش برآب و خنثی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی استان در ادامه این جلسه گفت: امنیتی که در کشور پایدار می‌باشد و مردم آن را به صورت مطلوب احساس می‌کنند حاصل تلاش و زحمات پلیس و کلیه نیرو‌های مسلح می‌باشد که با زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر آن را به مردم و جامعه هدیه کرده اند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و مجاهد فردی است که با خدای متعال معامله کرده است و محب خداوند می‌باشد و به سیره و سنت پیامبر عمل می‌کند.

حجت الااسلام صوفی بیان کرد: کارکنان ناجا جزو اولیاء خداوند هستند و در تمام شرایط سخت در اقصی نقاط کشور اسلامی ایران جهت برقراری امنیت تلاش می‌کنند و کار بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در زمان انجام وظایف باید اخلاص عمل، التزام عملی به احکام دین، پایبند به اصول دین، سیره و سنت ائمه و پیامبران و تمام حرکات بر اساس حرکات الهی باشد تا خداوند به آن کار و وظایف خیر و برکت عطا فرماید.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان سیستان و بلوچستان به نشانه‌های همنشینی با پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: چنانچه می‌خواهیم با پیامبران و ائمه (ع) همنشین باشیم با صداقت در گفتار و کردار، عدم خیانت در امانت، پایبند به عهد و پیمان، سعه صدر و خوش اخلاق و همراه مردم و برای مردم کار انجام دهیم

انتهای پیام/ع

کارکنان ناجا جزو اولیاء خداوند هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار