آل‌هاشم:

حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی کشور است

نماینده ولی‌فقیه گفت: تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  ظهر امروز در یادواره شهدای منطقه حکم آباد تبریز گفت: برگزاری چنین یادواره‌هایی شهیدان یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش برای تضعیف و از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دارای اقتدار است، به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز در ادامه افزود: نهادینه شدن فرهنگ مصرف تولید داخلی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود خواهد بخشید و امیدواریم مسئولان در سال جدید برای تحقق بخشیدن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های حضرت امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بیشتر تلاش کنند.

وی تاکید کرد:در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، مصرف تولید داخلی و اشتغال مطابق رهنمودهای رهبر انقلاب به صورت جدی وارد میدان شویم و همه مسؤولان در قبال تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب مسؤولیت خطیر بر عهده دارند تا ثمره این تلاش‌ها منجر به اشتغال جوانان جویای کار شود.

وی افزود:ترویج فرهنگ مصرف تولید داخل بسیار ارزشمند است به شرطی که مسؤولان نیز به مصرف کالای ایرانی اهتمام داشته باشند، تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی است و این موضوع با به‌کارگیری این سرمایه عظیم نیروی انسانی با گسترش آموزش متناسب با بازار کار و ارائه تسهیلات مناسب، زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی خواستار توجه عموم مردم به مصرف کالای ایرانی شد .

انتهای پیام/ب

صحبت های حجت‌الاسلام آل هاشم درباره شعار سال

برچسب ها: شهدا ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.