رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در اصفهان؛

بیشتر تصادفات بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی است

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت:با توجه به اینکه بیشتر تصادفات بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی است نقاط حادثه خیز در استان اصفهان آشکار و طرح آتش سرد برای هوشیاری رانندگان انجام شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در اصفهان با اشاره به اینکه 80درصد از تصادفات جاده ای از 24اسفند سال گذشته تا امروز بی توجهی به جلو، سبقت و سرعت غیرمجاز بوده است گفت: 60درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهرها به دلیل بی توجهی به قوانین رخ می دهد.

سردار تقی مهری افزود: نیروهای انتظامی ،خدماتی و امدادی از 25 اسفند تا 15فروردین با 5هزار نیروی کمکی و هزار و 200خودرو در سراسر کشور آماده کمک و خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: قرار گرفتن اصفهان در مسیر کریدور شمال _ جنوب موجب تردد حجم زیادی از خودروی مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان شده و براین اساس 30 ایستگاه سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده شده است.

سردار مهری افزود: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی است نقاط حادثه خیز در این استان آشکار و طرح آتش سرد برای هوشیاری رانندگان انجام شده است.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: از رانندگی کسانی که دارای سابقه در حوادث خطرناک و حادثه ساز در جاده ها هستند جلوگیری می شود.

وی وضع جاده های شهرهای زیارتی و ساحتی را پرحجم دانست و افزود: محورهای کرج به چالوس، هراز و محور رشت به قزوین و بلعکس پرتردد است.

وی گفت: در دو روز گذشته سفرها 8درصد افزایش و حوادث رانندگی کاهش یافته است.

 

انتهای پیام/م

 

حضور رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.