اسکان بیش از ۲۷۰ هزار نفر روز در مدارس فارس/ فعالیت شبانه روزی ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش فارس

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از اسکان بیش از ۲۷۶ هزار نفر روز در مدارس فارس خبر داد.

خدابخش شهبازی دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ستاد‌های پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در آموزش و پرورش فارس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به همکاران فرهنگی است.

 وی افزود: در ستاد‌های پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در آموزش وپرورش فارس در طول شبانه روز باز است و خدمات اسکان به فرهنگیان شبانه روزی است.

شهبازی بیان کرد: مسئولان پذیرش در ستاد‌های اسکان در هر لحظه از شبانه روز، تمام فرهنگیانی را که به این ستاد‌ها مراجعه می‌کنند پذیرش و در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان می‌دهند.

دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از برگزاری جلسات متعدد با نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی امر اسکان مسافران نوروزی در فارس طی ماه‌های گذشته خبر داد و ادامه داد: حاصل این جلسات اطلاع رسانی خوب و تامین امنیت محل‌های اسکان فرهنگیان است که موجب رضایتمندی بالا و آسودگی خاطر میهمانان نوروزی در استان شده است.

دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز تصریح کرد: تا صبح امروز پنج شنبه دوم فروردین ۹۲ هزار و ۲۰ نفر در قالب ۲۵ هزار و ۵۶۱ خانواده و در مجموع ۲۷۶ هزار و ۵۹ نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ن

اسکان مهمانان نوروزی در مدارس فارس

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار