رئیس پلیس اینترپل ناجا در مازندران بر استفاده از پتانسیل حضور مردم در نوروز به عنوان یک فرصت تاکید کرد.

نوروزگردی ایرانی ها یک فرصت برا‌ی نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس اینترپل ناجا امروز با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس مازندران ضمن تبریک سال نو از تلاش و زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت برای مسافران و اجرای طرح‌های نوروزی قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه مازندران و استان‌های شمالی در ایام تعطیلات نوروز دارای شرایط خاص و ویژه هستند و با دیگر استان‌ها متفاوت اند، افزود: برای اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در این استان‌ها باید با توجه به شرایط استان اقدام کرد.

رئیس اینترپل ناجا بر شناسایی تهدیدات و آسیب‌ها در این استان‌ها و آمادگی برای مقابله با این تهدید‌ها را یک امر ضروری دانست و گفت: یکی از راهکار‌های مقابله، ارائه راهکار‌های عملی و اجرایی برای تبدیل این تهدید‌ها به فرصت‌ها است.

سردار شیرزاد با اشاره به اینکه وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی است، گفت: برای کاهش حوادث و پیشگیری از جرایم با استفاده از راهکار‌های اجتماعی باید از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و مردم نهاد در جامعه استفاد کرد.
انتهای پیام/آ

استفاده از پتانسیل حضور مردم در نوروز برای نیروی انتظامی یک فرصت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.