ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در مازندران با دوربین‌های پایش تصویری

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: دوربین‌های پایش تصویری بیش از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در جاده‌های مازندران ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از ۲۷ اسفندماه سال ۱۳۹۶ آغاز شد، افزود:  برابر گزارشات واصله و ثبت دوربین‌های پایش تصویری تا دوم فروردین ماه امسال بیش از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در سطح جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

وی به افزایش ۶ درصدی تردد‌ها در این مدت در استان اشاره کرد و افزود: ۳۱۱ هزار دستگاه خودرو ۴ روز آغاز طرح نوروزی از مبادی ۶ گانه ورودی به استان مازندران سفر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: برابر آمار‌ها استان مازندران رتبه چهارم کشور از لحاظ تردد را دارد و جاده‌های ساری – قائم شهر – قائم شهر – بابل، بابل – بابلسر، چالوس – عباس آباد از محور‌های پر تردد استان بوده اند.

سرهنگ مفخمی قانونمندی و رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم را در کاهش و پیشگیری از حوادث بسیار موثر دانست و افزود: پلیس به تنهایی قادر به برقراری نظم و امنیت نبوده و نقش مردم تعیین کننده است.

وی با اشاره به افزایش ۹ درصدی کشفیات سرقت در سطح استان طی این مدت، گفت:: ۸۸ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان در ایام تعطیلات نوروزکشف شد.

سرهنگ مفخمی افزود: از این مقدار کشفیات ۴۷ درصد مربوط به کلاننتری‌ها و پاسگاه‌ها و ۵۳ درصد مربوط به پلیس آگاهی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مردم نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم دارند، بر تعامل و همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت تاکید کرد.
انتهای پیام/آ

افزایش تردد خودروها در مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار