امام جمعه یزد؛

شعار حمایت از کالای ایرانی جامع ترین شعار در سال های اخیراست

امام جمعه یزد گفت: با تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در نخستین نماز جمعه سال 1397 با تقدیر از نامگذاری امسال در حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: برای تولید کالا هایی با کیفیت داخلی باید تحقیق کننده و مخترع باشیم.

آیت الله ناصری افزود: باید فرهنگ وابستگی را کنار گذاشت و با ایجاد عزت و غرور ملی به فرهنگ اصیل ایرانی تکیه کرد تا بتوان کالاهای خوب ، با کیفیت و ارزان قیمت تولید کنیم.

وی ادامه داد: لازمه تحقق این امر افزایش تولیدات با کیفیت توسط تولید کنندگان ، حمایت مسئولان از آن ها و همت مردم برای خرید این کالاهاست و در این صورت شاهد رونق اقتصادی و حفظ استقلال، شخصیت، آزادگی و غیرت ایرانی اسلامی خود خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: استفاده مناسب از تفکر جوانان، نخبگان و افراد با تجربه بالا در طول 40 سال انقلاب اسلامیگفت: در این مدت کارهای زیادی در کشور انجام شد و به همین دلیل امروز دیگر دغدغه دشمنان ، نابودی ایران نیست بلکه تلاش آنها جلوگیری از قدرتمند شدن بیشتر کشورمان است.

آیت الله ناصری گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا عزیز است در حالی که تا قبل از انقلاب اسلامی، شاه این کشور برای ملاقات و بوسیدن دست رئیس جمهوری آمریکا می بایست، التماس سفیر کند.

وی با بیان اینکه تلاش ها و مجاهدت های جوانان ایرانی در خاورمیانه ،به دنیا  آرامش داده است، یادآور شد: دشمنان با فکر هیتلری- صهیونیستی درصدد نابودی کعبه، کربلا و سامرا و نابودی خاورمیانه بودند تا برای رژیم اسرائیل آرامش ایجاد کنند ولی امروز به یک نقطه کوچک در سوریه بسنده کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین با اشاره به وضعیت استان بر لزوم قناعت در مصرف آب و سایر موارد و صرفه جویی اظهار داشت: باید به دنبال زندگی سالم و آرام با استفاده از کالاهای داخلی داشته باشیم و به دیگران هم کمک کنیم.

وی در عین حال مبارزه جدی با فساد ، جلوگیری از خام فروشی را خواستار شد و افزود: اگر به نکات آن در کنار حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی توجه ویژه صورت گیرد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار