مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوندگفت: 10 داروخانه در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان نهاوند برای خدمت به مردم آماده هستند.

فعالیت 10 داروخانه شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارابی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: از تعداد 10داروخانه فعال در سطح شهرستان نهاوند 2داروخانه بصورت شبانه روزی فعال هستند.

 وی تصریح کرد: از مجموع 10 داروخانه فعال درشهرستان، 3 داروخانه در شهرنهاوند و 2 داروخانه در شهرکیان و فیروزان و 5 داروخانه در مراکزخدمات جامع سلامت روستایی فعال هستند.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند تاکید کرد: طبق قانون در ایام تعطیلات به جز در موارد خاص، تنها داروخانه های شبانه روزی حق فعالیت دارند. 

دارابی افزود: در همین راستا در ایام تعطیلات نوروز نیزبجز 2 داروخانه شبانه روزی ، یک داروخانه جهت رفاه حال همشهریان نیز بعنوان کمکی فعال است. 

وی با اشاره به وجود 2داروخانه شبانه روزی در سطح شهر ، گفت: تنها داروخانه دکترامینی در خیابان ۱۷شهریور و داروخانه دکتر مرادی در بیمارستان علیمرادیان بصورت ۲۴ساعته فعال هستند که در این ایام تعطیل یک داروخانه کمکی دیگر بصورت روزانه از بین داروخانه ها چرخشی کشیک دارند.
انتهای پیام/ص.ف

فعالیت داروخانه های شبانه روزی در نهاوند

برچسب ها: نوروز 97 ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار