رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش 6 درصدی تعداد جان‌باختگان حوادث رانندگی در جاده‌های این استان در 6 روز گذشته خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری  با اشاره به نظارت کامل پلیس برای جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: آمارهای پلیس راه نشان می‌دهد طی 6 روز گذشته، تعداد جان‌باختگان حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشتهی 6 درصد کاهش یافته است.

وی بیشترین ساعات وقوع تصادفات در جاده‌های استان اصفهان را به ترتیب ساعت 18 الی 20 و سپس 14 تا 18 عنوان کرد و افزود: عدم توجه به جلو با 61 درصد، بیشترین علت وقوع تصادفات در جاده‌های استان بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بیشترین حوادث رانندگی طی 6 روز گذشته از اجرای طرح نوروزی سال 97 در محورهای شهرضا-آباده، جندق، مبارکه-مجلسی، تیران به عسگران و آزادراه کاشان رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمارهای به دست آمده، 73 درصد تصادفات رخ داده در جاده‌های استان اصفهان طی مدت مذکور مربوط به خودروهای سواری شخصی بوده که 33 درصد از این خودروها پژو و 26 درصد پراید بودند.

پورقیصری اذعان داشت: انواع دیگر وسائل نقلیه از جمله کامیون، وانت، موتورسیکلت و کشنده نیز به ترتیب 6، 5، 7 و 2 درصد از تصادفات را شامل شدند؛ به رانندگان توصیه می‌کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کرده و با آرامش و حوصله بیشتری به رانندگی بپردازند و از سفر خود لذت ببرند و با انجام حرکات حادثه‌ساز سلامت خود و سرنشینانشان را به خطر نیاندازند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.