مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی:

6 شهرستان آذربایجان‌غربی درگیر باد و طوفان/ وزش باد تا ساعت 23 امشب به پایان می رسد

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه امروز ورزش باد و طوفان شدید در 6 شهرستان استان،خساراتی برجای گذاشت و نیز دختربچه 8 ساله خویی براثرطوفان شدید جان خودرا ازدست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جعفری مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت : هم اکنون شهرستان‌های ارومیه، خوی، نقده، پیرانشهر، ماکو و بوکان درگیر وزش و باد شدید و طوفان شده اند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی بیان کرد: مشکل اصلی که در شهر ارومیه به سبب وقوع طوفان به وجود آمد، قطعی برق در آن بود که با توجه به دید و بازدیدهای نوروزی، مردم را دچار مشکل کرده بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این طوفان، به زیرساخت‌ها، تاسیسات شهری، اماکن مسکونی و تجاری آسیب مالی وارد شد.

جعفری اظهار کرد: در این ارتباط اداره هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرده که وزش باد شدید تا ساعت 23 امشب به پایان رسیده و سپس بارش باران آغاز می‌شود.

وی با توصیه به هم استان‌ها گفت: هم استانی ها و شهروندان باید از ترددهای غیرضروری و حضور در کنار ساختمان‌های در حال ساخت، داربست های فلزی و تابلوها و در کل امکانی که امکان صدمه جانی دارد پرهیز کنند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی افزود: استاندار آذربایجان غربی در این زمینه به دستگاه‌های خدمات رسان مثل شرکت برق و شهرداری دستور داده که تمامی امکانات خود را بسیج کرده و نسبت به وصل دوباره برق و بازگرداندن شهر به وضعیت عادی اقدام کنند.

انتهای پیام/س

طوفان در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.