دستگیری باند سارقان قطعات داخلی خودرو در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری باند سارقان حرفه ای محتویات و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان قطعات داخلی خودرو در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ  قدرت حیدری زاد  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و استفاده از توان اطلاعاتی منابع خبری، باند سارق حرفه ای محتویات و قطعات داخلی خودرو را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: پلیس با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه باند سارقان حرفه ای را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی داد و از آن طریق نیز روانه زندان شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات، تعداد ۳ سارق حرفه ای که بصورت باندی عمل می کردند دستگیر که یک باند سارق محتویات داخل خودرو منهدم و تعداد ۲۸ فقره سرقت  ابزار داخل خودرو از آنان کشف شد.

سرهنگ حیدری زاد در پایان از اعتماد مردم به پلیس تشکر کرد و گفت: به منظور پیشگیری از سرقت به همه شهروندان توصیه می کنم خودروهای خود را بخصوص در شب هنگام حتی المقدور به داخل پارکینگ دلالت داده و از تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان و پدال و نصب سیستم های هشدار دهنده و دزدگیر استفاده کرده در ضمن از پارک کردن خودروی خود در محل های پرت و خلوت و کم نور خودداری کنند.

 

انتهای پیام/ع

باند سارقان قطعات داخلی خودرو در ایلام دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.