شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است/ فرصت‌های اشتغال پایدار در زمره اولویت‌های کاری متولیان منطقه ویژه اقتصادی

وزیر اطلاعات شرایط را برای تحقق ساختار اقتصادی کشور مطلوب برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز شنبه در بازدید از صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تاکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه‌های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح‌های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و شرایط را برای تحقق این مهم مطلوب دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: خلق فرصت‌های اشتغال پایدار و ایجاد زمینه تولید در بخش صنعت باید در زمره اولویت‌های کاری متولیان این منطقه ویژه اقتصادی قرار گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر اولویت‌های کاری این مجموعه اقتصادی، باید حرکت در مسیر تامین نیاز‌های گوناگون داخلی، هدف گذاری صادراتی برای محصولات تولیدی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و بسترسازی به منظور بهره مندی از نیرو‌های مستعد و خلاق باشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: برای پیشرفت کشور و تقویت بنیان‌های اقتصادی باید از قابلیت و توانمندی‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد استفاده بهینه کرد.

علوی اضافه کرد: شتاب بخشی به تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم شدن خوراک مورد نیاز صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است که روند فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این عرصه مناسب ارزیابی می‌شود.

علوی اظهار امیدواری کرد: از رهگذر تکمیل این منطقه علاوه بر اثر بخشی در توسعه ملی، اهالی شهرستان‌های میزبان صنایع انرژی بر و سایر نقاط استان فارس نیز منتفع شوند.

محمد آشفته آج بیشه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و جمعی از دست اندرکاران صنایع مستقر در این منطقه نیز به تشریح اقدامات انجام شده در این منطقه پرداختند و آمادگی خود را برای شتاب بخشی به تکمیل طرح‌ها بر اساس برنامه‌های زمان بندی شده و استفاده از توانمندی منطقه‌ای و ملی برای تکمیل پازل قطب صنعتی جنوب ایران اعلام کردند.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر اطلاعات در بازدید از صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار