فرمانده نیروی هوایی ارتش هواپیمای اف5 اورهال شده را تست نهایی کرد

خلبان شاه صفی هواپیمای اف5 اورهال شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش هواپیمای اف5 اورهال شده را تست نهایی کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با اطمینان کامل از توان متخصصان داخلی، متبحرانه هواپیمای اف5 تازه بازآماد(اورهال) شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.

صبح روز گذشته امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم وحدتی دزفول در حضور زائرین پرشور راهیان نور، با یک فروند هواپیمای جنگنده اف 5 که به دست توانمند متخصصین فنی نیروی هوایی باز آماد شده بود، اقدام به پرواز بر فراز نمایشگاه کرد و با حرکات نمایشی بازیدکنندگان را به وجد آورد.

در این پرواز که هدایت هواپیمای بازآماد شده توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد،حرکات نمایشی از جمله پرواز در ارتفاع پایین، چرخش های نمایشی،لمس چندین مرحله باند فرودگاه و ادامه پرواز(touch and go) که یکی از فنی ترین حرکت های پروازی است به اجرا درآمد.

بنا براین گزارش، برابر دستورالعمل های مصوب، فرماندهان نیروها از پروازهای عملیاتی و آموزشی منع شده اند لیکن فرمانده نیروی هوایی با هماهنگی و کسب مجوز ازامیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اقدام به اجرای این پرواز داوطلبانه کرد .

گفتنی است این هدیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز سال جدید به ملت عزیز ایران با هدف تاکید بر توانمندی نیروهای داخلی و اتکا به بازوان و فکر متخصصان داخلی و همچنین یادآوری رشادت ها و جان فشانی های خلبانان غیور میهن اسلامی در چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
دس فرمونش عاليه كاش فيلمشو بذارن
آخرین اخبار