رشد ۳۰ درصدی پذیرش در ستاد‌های اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در مقایسه با سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با سفر به خوی از ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان بازدید کرد و از اقدامات و خدمات تدارک دیده شده به مهمانان ابراز رضایت و از عوامل اجرایی این ستاد قدردانی کرد.

وی همچنین از مراکز پذیرش فرهنگیان این شهرستان نیز بازدید کرده و با شماری از میهمانان فرهنگی مستقر در مدارس این شهرستان گفت و گو کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به آمار پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان استان اظهار کرد: مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان پنجمین روز ایام نوروز پذیرای بیش از ۵۴ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در قالب ۶ هزار خانوار بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جاذبه‌های فراوان گردشگری و تاریخی دارد، ادامه داد: تعداد پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی را داشته است.

محمدی بیان کرد: امسال کیفیت اسکان در سطح قابل قبولی افزایش یافته و رضایت مسافرین و گردشگران را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ن.م

افزایش اسکان فرهنگیان در مدارس آذربایجان غربی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.