معاونت علمی و فناوری اعلام کرد:

تعداد شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس به ۲۵۰ رسید/ ایجاد ۲۱ هکتار برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها

تعداد شرکت‌های دانش بنیان مستفر در پارک فناوری پردیس به ۲۵۰ رسید.

به گزارش  خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آنجایی که از سوی معاونت علمی پارک فناوری پردیس، مسئول مرکز شتابدهی و نوآوری و همچنین توسعه شتابدهی و نوآوری تعیین شده بود، در سال 96 موفق شد تعداد شتابدهنده های مرکز شتابدهی و نوآوری را به بیش از 22 شتابدهنده در موضوعات مختلف ارتقا دهد.

از طرفی تعداد مجموعه شرکت‌هایی که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی از جمله مرکز رشد فناوری نخبگان و شتابدهنده های مستفر در پارک حضور داشتند، به 250 شرکت رسید،  این دستاورد موجب شد فاز اول و دوم پارک فناوری پردیس اشباع و تکمیل شود.

در همین راستا فرآیند اجرایی فاز سوم پارک فناوری پردیس به مساحت 21 هزار هکتار آغاز شد. این فاز یک پروژه مشترک است که قرار بر این شده تا با استفاده از منابع مالی کشورهای خارجی اجرا شود و مذاكرات و توافقات آن با كشور چين انجام پذيرفته و با يكی دو كشور ديگر نيز مذاكرات آغاز شده است، مذاکرات تكميلی این موضوع هنوز در حال انجام است و در این 21 هکتار آزمایشگاه‌های مرجع و همچنين فضایی برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار