افزایش 22 درصدی مراجعه کنندگان به مراکز گردشگری ناژوان در نوروز97

مدیرطرح ساماندهی ناژوان اصفهان از رشد ۲۲ درصدی آمار مراجعه کنندگان به این مرکز گردشگری در نوروز امسال نسبت به نوروز ۹۶ خبر داد.

حسن شفیعی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: در ایام نوروز شاهد افزایش چشمگیر استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از مجموعه‌های تفریحی و دیدنی ناژوان بودیم.

وی از رشد ۲۲ درصدی آمار مراجعه کنندگان به مراکز گردشگری ناژوان در نوروز امسال نسبت به نوروز ۹۶ خبر داد و افزود: باغ پرندگان ناژوان بیشترین آمار بازدیدکننده را با بیش از ۷۳ هزار نفر مراجعه کننده به خود اختصاص داده است.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: از روز ۲۸ اسفندماه ۹۶ تا هشتم فروردین ماه ۹۷ تونل آکواریوم ناژوان بیش از ۷۲ هزار نفر، باغ خزندگان با بیش از ۲۸ هزار نفر، مجموعه صدف‌ها ۱۰ هزار نفر، تله سیژ ۲۴ هزار نفر و شهربازی ۲۳ هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

وی با بیان اینکه در این ایام ۹ پارکینگ ناژوان به بیش از ۵۴ هزار خودرو برای پارک سرویس‌دهی کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده‌ای که در ایام نوروز از منطقه ناژوان می‌شود، برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکل پارک خودروهای بازدیدکنندگان انجام شده و ظرفیت پارک خودروها با ایجاد پارکینگ‌های موقت افزایش می‌یابد.

شفیعی ادامه داد: چند باب نمازخانه در سطح پارک طبیعی ناژوان احداث و شرایط برای پذیرش گردشگران آسان‌تر شده است. 

 

انتهای پیام/م

 

بازدید گردشگران نوروزی از ناژوان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.