امام جمعه یاسوج؛

فتنه استکبار برای قدرت گرفتن عربستان در منطقه

امام جمعه یاسوج گفت: تلاش استکبار جهانی برای قدرتمند شدن عربستان فتنه‌ای دیگر در منطقه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حجت السلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه فروش تسلیحات مدرن نظامی و چراغ سبز نشان دادن به عربستان برای ارتکاب جنایات در یمن و ایجاد گروه‌های مخوف تروریستی در سال‌های اخیر گواه این مدعاست گفت: سردمداران عربستانی در تلاشند با همسو کردن مدعیان دروغین حقوق بشر به فتنه‌های بیشتر دست بزنند.
وی کشتار بی رحمانه بیش از ۳۵۰ هزار یمنی توسط عربستان با استفاده از جنگ افزار‌هایی که امریکا در اختیارش قرار داده را نقض آشکار حقوق ملت مظلوم یمن دانست.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش به دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و آن را برگی زرین در تاریخ ملت مسلمان ایران دانست.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه رای ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی تاریخ ۲ هزارو ۵۰۰ ساله طاغوت را در هم پیچید افزود: صیانت از آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا، رسالتی بزرگ است.
حجه السالام والمسلمین حسینی همچنین به نام گذاری سال و فرمان رهبرمعظم انقلاب برای حمایت از تولیدداخلی خرید کالای ایرانی را عاملی مهم در تقویت تولید دانست.
وی افزود: دولت باید با استمرار مبارزه با قاچاق کالا برای تولید محصولات مرغوب به حمایت تولید کنندگان اهتمام بیشتر داشته باشد.
امام جمعه یاسوج همچنین روز طبیعت را فرصتی برای استفاده از نعمت طبیعت دانست و با بیان اینکه نباید به بهانه تفریح به این نعمت ارزشمند آسیب برسد توجه به تفریح سالم را مورد تاکید قرار داد.

 انتهای پیام/غ

خرید کالای ایرانی عامل مهم در تقویت تولید

برچسب ها: نماز جمعه ، 12 فروردین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.