سخنگوی باشگاه نفت تهران: کمیته انضباطی نفت درباره آقایی و آل نعمه تصمیم می‌گیرد

شهاب قاسمی گفت: طبق تصمیم هومن افاضلی احمد آل نعمه و حامد آقایی حق حضور در تمرینات نفت را ندارند و کمیته انضباطی باشگاه درباره آنها تصمیم می گیرد.

سخنگوی باشگاه نفت تهران: کمیته انضباطی نفت درباره آقایی و آل نعمه تصمیم می‌گیردشهاب قاسمی، سخنگوی باشگاه نفت تهران درباره کنار گذاشته شدن حامد آقایی و احمد آل نعمه از این تیم به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: طبق تصمیم هومن افاضلی این بازیکنان حق حضور در تمرین‌ ندارند و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه نفت قرار می گیرند‌. پس از تعطیلات نوروز تکلیف آقایی و احمد آل نعمه مشخص می شود.

او درمورد شکستن تلویزیون رختکن تیم نفت از سوی حامد آقایی اظهار داشت: به هر حال این بازیکن براساس جوانی اشتباهی مرتکب شده است که طبق آئین نامه با او و همچنین احمد آل نعمه برخورد می شود. نگاه ما نسبت به این نفرات تنبیهی نیست اما باید ببینیم کمیته انضباطی باشگاه درباره آن ها چه تصمیمی می گیرد.

قاسمی درباره احتمال بازگشت آقایی و آل نعمه پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه نفت گفت: آنها در حال حاضر به هیچ وجه حق حضور در تمرینات را ندارند چراکه ما نمی خواهیم مانور بدهیم. آقایی و آل نعمه خطایی انجام داده اند که باید تاوانش را پس بدهند.

او درباره قطع همکاری جلال بشرزاد، مربی دروازه بان های این تیم با کادرفنی بیان کرد: هومن افاضلی ضمن تقدیر از زحماتی که بشرزاد تاکنون برای نفت کشیده است، تمایلی به تداوم همکاری لا او ندارد.بشرزاد جزء بزرگان فوتبال ایران است.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت درمورد جایگزین جلال بشرزاد در این تیم اظهار داشت: تنها چهار بازی تا پایان لیگ زمان مانده است و به همین دلیل برای انتخاب جانشین بشرزاد تا پایان لیگ صبر کنید.

قاسمی درمورد بازگشت نفت تهران به منطقه سقوط جدول لیگ هفدهم تصریح کرد: در چهار هفته پایانی لیگ اتفاق های زیادی می افتد و نباید سقوط نفت به لیگ دسته اول را قطعی دانست. شک نکنید در هفته های آتی جبران می کنیم.

او درباره اعتراض بازیکنان نفت به مشکلات مالی و پاس نشدن چک برخی از بازیکنان اظهار داشت: هر بازیکنی که چکش برخورد کرده است، از آن عکس بگیرد و در اختیار رسانه ها قرار دهد. چک هیچ بازیکنی برگشت نخورده است. طبق توافق های مالک باشگاه با بازیکنان قرار شد مقداری از مطالبات آنها در تاریخ ۲۸ اسفند پرداخت شود که به دلیل مشکلاتی که پیش آمد این امر محقق نشد. طبق وعده مالک باشگاه پس از تعطیلات نوروز این مبالغ پرداخت می شود.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه نفت تهران در مورد آقایی و آل نعمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار