پربازدیدهای فضای مجازی؛

واکنش کاربران به اظهارات متوهمانه بن سلمان درباره جنگ با ایران/ زمان فیلتر تلگرام اعلام شد /چگونه می‌توان از کالای ایرانی در عرصه فضای مجازی حمایت کرد؟

واکنش کاربران به اظهارات متوهمانه بن سلمان درباره جنگ با ایران/ زمان فیلتر تلگرام اعلام شد /چگونه می‌توان از کالای ایرانی در عرصه فضای مجازی حمایت کرد؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

کشف گله‌ای حیوان در مریخ! +فیلم
طبق ادعای یک محقق و نظریه‌پرداز، در مریخ منطقه‌ای وجود دارد که دارای پوشش جنگلی است و حتی حیوانات در آن منطقه زندگی و از درختان تغذیه می‌کنند.


لحظه تقابل ارتش آمریکا با یک بشقاب پرنده در صحرای آریزونا! +فیلم
ویدئوی تقابل ارتش آمریکا با یک بشقاب پرنده دو روز پس از انتشار بیش 11 میلیون بازدیدکننده داشته است.


زمان فیلتر تلگرام اعلام شد
بنا به گفته علاء الدین بروجردی تصمیم فیلتر تلگرام اتخاذ شده و احتمالا این پیام رسان حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) جای خود را به یک پیام رسان داخلی خواهد داد.


واکنش کاربران به اظهارات متوهمانه بن سلمان درباره جنگ با ایران
کاربران فضای مجازی به اظهارات متوهمانه و بی پایه و اساس محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره جنگ با ایران واکنش نشان دادند.


عکس العمل مشمئزکننده راننده مرسدس سوار پس از یک تصادف فوتی + فیلم
کاربران فضای مجازی به اظهارات متوهمانه و بی پایه و اساس محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره جنگ با ایران واکنش نشان دادند.


صحنه وحشتناکی که پلیس‌ در یک خانه با آن روبرو شد! تصاویر

پلیس محلی در ایالت جورجیای آمریکا پس از حضور در یک منزل مسکونی با زن سالخورده بیهوشی مواجه شد که یکی از پاهای وی توسط سوسک ها خورده شده بود.


نوروز در خوزستان؛ از آرامگاه دانیال نبی تا تالاب های بی نظیر +تصاویر و شناسه مسیرها

نام خوزستان از نام یکی از طوایف اصیل ایرانی بنام خوجی‌ها در زمان ساسانیان‌ گرفته شده است.


تصاویر دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در مازندران +فیلم

در تصاویر این دوربین که در حاشیه‌ی یک روستا در مازندران نصب شده است، از عبور پلنگ و خرس و آهو تا عبور آدم و اتومبیل دیده می‌شود.


چگونه می‌توان از کالای ایرانی در عرصه فضای مجازی حمایت کرد؟

فضای مجازی، عرصه‌ای است که می‌تواند نقش عمده‌ای در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی داشته باشد؛ نقشی که با حضور و حمایت کاربران پررنگ‌تر خواهد شد.


آتش‌سوزی در استودیو حین پخش زنده +فیلم

مجری در حال اجرای برنامه بود که ناگهان آتش سوزی در استودیو رخ داد که ویدئو این حادثه را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار