عضو مجلس خبرگان رهبری:

شخصی که کالای باکیفیت ایرانی تولید می‌کند به‌نوعی از کالای ایرانی حمایت کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:خواسته اصلی رهبری حمایت از کالای ایرانی است و این بدان معنا‌ست که شخصی که کالای باکیفیت ایرانی تولید می‌کند به‌نوعی از کالای ایرانی حمایت کرده و هرکسی کالای ایرانی می‌خرد نیز از کالای ایرانی حمایت کرده‌ است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی پیرامون شعار سال 97 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هرساله با اشراف کامل بر تمام نیازهای کشور و اولویت‌های لازم برای اجرا، مهم‌ترین و عالی‌ترین کاری را که باید در راستای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن در کشور انجام شود به‌عنوان شعار سال مشخص می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم و مسئولان جامعه وظیفه اجرای شعار سال را به‌عهده دارند، تصریح کرد: مطرح شدن شعار "حمایت از کالای ایرانی" به این معنا نیست که فقط شعاری در جامعه گفته شده ‌باشد، بلکه باید فرهنگ‌سازی شده و توجه مردم به مهم‌ترین مسئله نظام و کشور جلب شود و اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند مخاطب شعار سال هم مردم و هم مسئولان هستند، گفت: خواسته اصلی ایشان حمایت از کالای ایرانی است و این بدان معنا‌ست که شخصی که کالای باکیفیت ایرانی تولید می‌کند به‌نوعی از کالای ایرانی حمایت کرده و هرکسی کالای ایرانی می‌خرد نیز از کالای ایرانی حمایت کرده‌ است.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به نقش مسئولان در تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: مسئولان می‌توانند با مهار تورم و کاهش قیمت کالای ایرانی، جلوگیری از واردات بی‌رویه اجناسی که مشابه داخلی دارد، تسهیل در امر صادرات و جلوگیری از قاچاق حمایت خود را از کالای ایرانی انجام دهند.

وی گفت: امیدواریم با همت مسئولان و مردم شعار امسال یعنی "حمایت از کالای ایرانی" محقق و زمینه مرتفع شدن مشکلات اقتصادی کشور فراهم شود.

 

انتهای پیام/م

 

مسئولان با مهار تورم و جلوگیری از قاچاق از کالای ایرانی حمایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.