فوتبالیست متوفی که هنوز نوستالژی گردشگران است +تصاویر

مشاهده عکس‌های یک فوتبالیست متوفی کشور، حس نوستالژیی از خاطرات فوتبال موفق دهه ۹۰ ایران بر ذهن هر مسافری در شهر مجسمه‌ها و در دل بازار قدیمی تداعی می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدنی‌های هر دیاری، بهترین جاذبه برای هر مسافر و گردشگری است و حال اگر این زیبایی‌ها به نوعی، نوستالژی یک ملت نیز به حساب بیاید، حال خوش گردشگر دو چندان می‌شود.

فوتبالیست متوفی که هنوز نوستالژی گردشگران است +تصاویر

حال در شهر فومن معروف به شهر مجسمه‌ها و در دل بازار قدیمی این شهر توریستی و مملو از سبزی، میوه‌جات و ماهی؛ مشاهده عکس‌های مرحوم سیروس قایقران - فوتبالیست قدیمی کشورمان؛ حس نوستالژیی از خاطرات فوتبال موفق دهه 90 ایران بر ذهن هر مسافر ایرانی تداعی می‌کند.

فوتبالیست متوفی که هنوز نوستالژی گردشگران است +تصاویر

مرحوم قایقران در 18 فروردین 1377 برای تعطیلات نوروز همراه خانواده‌اش به انزلی آمده بود که در بازگشت و در حالیکه همراه فرزند، همسر و برادر همسرش در اتومبیل رنوی خود عازم تهران بود در حوالی امامزاده هاشم با کامیون حاوی الوار تصادف کرد که منجر به فوت وی و فرزندش «راستین» شد.

فوتبالیست متوفی که هنوز نوستالژی گردشگران است +تصاویر

وی در 100 مسابقه شرکت داشت که 43 بازی، رسمی بوده‌است. در 21 بازی کاپیتان تیم ملی بوده و 14 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است که بهترین آنها به تیم کره جنوبی در نیمه نهایی بازیهای آسیایی 1990 پکن بود. اولین بازی ملی را در 30 دی ماه 1363 برابر یوگسلاوی و آخرین بازی ملی را در 26 فروردین 1372 برابر بوسنی انجام داد. نخستین کاپیتانی تیم ملی را در 11 آذر 1367 برابر قطر به عهده گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

عکس های مرحوم سیروس قایقران در نوشهر

برچسب ها: دانستنی ها ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار