کمک 180 واحد صنعتی و تولیدی به کمیته امداداستان اصفهان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:180 واحد صنعتی در سال گذشته یک میلیارد و 950 میلیون تومان برای حمایت از نیازمندان اصفهانی پرداخت کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، بابیان اینکه در سال گذشته برای جذب کمک‌های صنعتگران اصفهانی به 180 واحد صنعتی و تولیدی در استان اصفهان مراجعه شده است، گفت: این واحدهای تولیدی با استقبال از طرح‌های حمایتی این نهاد بیش از یک میلیارد و 950 میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات در اختیار نیازمندان اصفهانی قراردادند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه 90 نوعروس مددجو از محل کمک‌های صنعتگران و صاحبان صنایع اصفهان کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردند، گفت: 223 میلیون تومان توسط این خیران نیکوکار برای تأمین جهیزیه به‌صورت نقد و کالا در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده علاوه بر جهیزیه در زمینه‌های معیشت، بهداشت و درمان، آموزش و فرهنگ، اشتغال و کاریابی، مسکن، تأمین لوازم ضروری زندگی و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هزینه شد.

شیران بابیان اینکه در ارتباط با صنعتگران و صاحبان صنایع، هدف اصلی فراهم کردن زمینه توسعه فرهنگ احسان و انفاق و بهره‌مندی نیازمندان از فرصت‌های موجود در این بخش است، گفت: در سال گذشته نزدیک به 14 هزار نفر از کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی صاحبان صنایع استان اصفهان بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه 10 هزار و 600 نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین از فعالان حوزه صنعت استان هستند، گفت: سه هزار و 530 نفر از ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت این صنعتگران نیکوکار قرار دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار