صانعی: همه نگاه‌ها به تیم ملی فوتسال امید است

سرمربی تیم ملی امید فوتسال کشورمان گفت: هدف اصلی تیم ملی قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی مسابقات المپیک است.

علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: در سال 97 برنامه های خوبی را برای تیم ملی امید در نظر داریم. ما همراه با تیم ملی امید در روز های ابتدایی اردیبهشت در تورنمنتی به میزبانی کشور ایتالیا خواهیم رفت که سه تیم فرانسه ، اسلونی و ایتالیا در این تورنمنت حضور می یابند. گفتنی است بازی با تیم ایتالیا در این تورنمنت قطعی شده است و همچنین با یکی از دو تیم حاضر دیگر در این تورنمنت نیز به مسابقه خواهیم پرداخت اما بازی با تیم سوم در مرحله رایزنی و ایجاد شرایط  انجام بازی است.

صانعی همچنین اظهار کرد:بازی با تیم ملی تایلند که قرار بود پیش از عید صورت بگیرد و کنسل شد به پس از عید موکول شده است و همچنین باید بگویم که 2 بازی را در ماه آینده با این تیم به احتمال فراوان خواهیم داشت.

برنامه با تیم های تراز اول در دستور کار است

سرمربی تیم ملی امید کشورمان گفت: بازی با تیم های تراز اول و قدرتمند دنیا در دستور کار تیم ملی قرار دارد و ما در تابستان به مصاف این تیم ها خواهیم رفت. دربرنامه انتخابی بازی های دوستانه ما تیم های برزیل ،اسپانیا، روسیه و پرتغال وجود دارند. بازی با تیم های دیگر و تراز های پایین تر نیز خواهیم داشت اما اولویت و دستور کار ما برای سنجش بازیکنانمان بازی با تیم های صاحب نام و قدرتمند است.

هر ماه 3 هفته ارودیی در تیم ملی خواهیم داشت 

علی صانعی درباره برنامه تمرینی تیم ملی امید فوتسال گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ما در هر ماه 3 هفته را به تمرین خواهیم پرداخت. این تمرین ها با برنامه خاصی تا زمان حضور ما در تورنمنت ایتالیا ادامه دارد و بعد از صورت گرفتن این تورنمنت دو مرحله اردو برای تیم ملی را شاهد خواهیم بود. جزئیات تمرین نیز بدین صورت است که در هر هفته تمرینی 4 روز را به تمرین با بازیکنان خواهیم پرداخت.

خرداد ماه زمان انتخاب لیست نهایی بازیکنان است

صانعی همچنین درباره مسائل زمان اتمام سنجش بازیکنان گفت: تا خرداد ماه ما لیستی 20 تا 25 نفره از بازیکنان با توجه به سطح کیفی بازی آن ها آماده خواهیم کرد. اما باید بگویم که این بازیکنان نهایی تیم ملی نیستند و پس از این مرحله باز هم آزمایش شده و چکیده ای 14 نفره از این بازیکنان را برای ادامه فعالیت انتخاب خواهیم کرد.

اولویت تیم ملی قرار گیری بین چهار تیم برتر المپیک است

صانعی افزود: همراه با تمرین های برنامه ریزی شده و بازی های تدارکاتی بازیکنان را برای مسابقات مهم پیش رو آماده خواهیم کرد باید بگویم که اولویت اصلی تیم ملی قرار گیری در بین چهار تیم اصلی المپیک است. این اولین بار است که تیمی از کشورمان به مسابقات المپیک راه پیدا می کند و در تلاشیم موفقیتی را در این حوزه کسب کنیم اما باید توجه داشت که بسیاری از تیم های حاضر در این مسابقات سطح بازی شان بسیار بالا است و تیم های قدرتمندی هستند.

گرفتن روادید برای بازیکنان جوان تیم ملی یکی از مشکلات اصلی است

یکی از دغدغه ها و مشکلات تیم ملی ما دریافت ویزا برای بازیکنان تیم ملی است. با توجه به این که این بازیکنان هنوز به سن قانونی نرسیده اند باید از والدین آن ها اجازه بگیریم و راه های صدور ویزا را برای این بازیکنان طی کنیم. برنامه ریزی می کنیم تیم ها را به کشورمان بیاوریم و بازی دوستانه ای را با آن ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار