محاکمه مجدد عوامل حادثه تروریستی سال ۲۰۱۵ در پاریس

جواد بن داوود آخرین فردی که به تروریست‌ها در فرانسه در عملیات ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ اسکان داده بود، بار دیگر به همراه دو متهم دیگر این پرونده در ماه نوامبر آینده در برابر دادگاه حاضر خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز؛ جواد بن داوود (Jawad Bendaoud)، آخرین فردی که به تروریست‌ها در فرانسه در عملیات ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ اسکان داده بود، بار دیگر به همراه دو متهم دیگر این پرونده در ماه نوامبر آینده در برابر دادگاه حاضر خواهد شد.

وی در دادگاه بدوی تبرئه شده بود.

دادگاه کیفری پاریس روز ۱۴ فوریه به دلیل کمبود ادله، این فرد را آزاد کرده بود. او مظنون است که که محل اقامت عبدالحمید اباعود، عامل حملات ۱۳ نوامبر در منطقه سن-دونی پاریس، و یکی از همدستان او را تأمین کرده است.

دادگاه همچنین یوسف ایت بوالحسن، پسر عموی ابا عود و برادر زن جوانی را که نقش رابط را داشته است، به چهار سال زندان محکوم کرد. این زن به همراه دو تروریست دیگر در جریان حمله پلیس به مخفی گاه آن‌ها در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۵ در منطقه سنت-دنی پاریس کشته شد.

دادگاه همچنین محمد سوما، فروشنده مواد مخدر را که او نیز نقش رابط داشته است، به دلیل پنهان کاری در مرحله تحقیقات به پنج سال زندان محکوم کرد.

در این حمله تروریستی ۱۳۰ نفر کشته و بیش از ۴۰۰ نفر زخمی شدند.

در پایان اولین مرحله دادرسی به این پرونده دادسرای پاریس اعلام کرده بود که با تحلیل دادگاه موافق نیست و تقاضای تجدید نظر خواهد کرد.

جلسه دادگاه تجدید نظر بین روز‌های ۲۱ نوامبر و ۲۱ دسامبر آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

جلسه دوباره دادگاه برای محاکمه عوامل حادثه تروریستی سال ۲۰۱۵ فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار