آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

جایگزینی ریال به جای دلار در هزینه های سفرهای عتبات عالیات/ گرانی دلار تاثیری بر افزایش قیمت ثبت نام زائران در کاروان ها ندارد

جایگزینی ریال به جای دلار در هزینه های سفرهای عتبات /گرانی دلار تاثیری در افزایش قیمتثبت نام زائران در عتبات نداردمدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از جایگزینی ریال به جای دلار در هزینه های سفرهای عتبات عالیات در آینده ای نزدیک خبر داد.

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در تلاش هستیم که همه هزینه های سفرهای عتبات عالیات از این پس به صورت ریال محاسبه شود و در این خصوص رایزنی هایی را با طرف عراقی انجام داده ایم.

آقایی یادآور شد: پس از نهایی شدن موضوع جایگزینی ریال به جای دلار در سفرهای عتبات، تمامی هزینه هایی چون اسکان و تغذیه که تاکنون با دلار پرداخت می شده است، با واحد ریال محاسبه خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود افزایش قیمت دلار، تاکنون سفرهای عتبات سازمان حج و زیارت با هیچ گونه افزایش قیمتی روبرو نشده اند و سفرها با همان قیمت های مصوب قبلی انجام می شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اعمال نشدن افزایش قیمت کاروان های اعزام کننده زائر به عتبات عالیات، تنها از طرف کاروان های مجاز سازمان حج و زیارت لحاظ می شود و موضوع افزایش قیمت دلار در کاروان های غیرمجاز و آزادبر، مسئله ای است که توسط مدیران این کاروان ها انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
یا امام حسین بطلب منم بیام التماس دعا از همه شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
من پیشنهاد می کنم هر هزار تومن که در فروشگاههای خارج از ایران است هزار و ده تومان بخرید این عمل باعث قبول ریال و استقبال از پذیرش آن می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
دریافت ویزا با دلار است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
خدا قسمت همه ی دوستان کنه تا به زیارت آقا امام حسین ع بروند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
عرض سلام
بنده یک کارشناس عتبات هستم
و میخوام خدمت شما عرض کنم که از زمانی که دلار قیمتش رفته بالا هروز هزینه سفر عتبات هم با دلار تغییر کرده و افزایش پیدا کرده از طرف حج و زیارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
خانواده ام و خودم از طرف دفاتر مجاز حج و زیارت رفتیم حدود ۳۰۰هزار اضافه کردن و هوایی نزدیک ۴۰۰هزار بعدش هم سامرا نمیبرن
آخرین اخبار