لاریجانی بعد از قرائت گزارش کمیسیون ویژه:

دولت اشکالات اجرای اصل 44 را جدی بگیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به دولت خواست تا آنها گزارش کمیسیون ویژه را مبنای کار خود برای تحول قرار دهند.

دولت اشکالات اجرای اصل 44 را جدی بگیرد/ این گزارش را مبنای خود برای تحول قرار دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از پایان اظهارات نمایندگان درباره گزارش کمیسیون ویژه درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در صحن علنی امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) خانه ملت، گفت: باتوجه به اینکه در سال حمایت از تولید ملی قرار داریم، بهتر است آقای فولادگر در بررسی این مسائل دقت لازم را داشته باشد و بعد از بررسی مطالب، ظرف سه هفته آینده گزارشی را به مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های دیگر هم می‌توانند نظرات خود را به کمیسیون ویژه ارائه کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه گزارش قرائت شده امروز بسیار مهم بود، اظهار کرد: برخی اقدامات متأسفانه انجام نشده و نماینده دولت هم تنها به این مسائل اشاره‌ای کوتاه کرد، در صورتی که دولت باید این مسائل را جدی گرفته و اشکالات را مرتفع کند.

لاریجانی تأکید کرد: امیری معاون پارلمان رئیس جمهور هم پیگیر این موضوع باشد و با توجه به سال حمایت از تولید ملی این گزارش مجلس را مبنای کار خود قرار داده تا تحولی ایجاد شود.

همچنین رئیس مجلس در پایان فوت خواهر مقدسی نماینده اراک، مادر و دایی بت‌کلیا و همچنین برادر قره خانی نماینده علی آباد کتول را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار