گاردین: توییت‌های ترامپ نشان داد اطلاعات غلط می‌تواند منجر به یک بحران جهانی شود

روزنامه گاردین نوشت توییت‌های رییس جمهور آمریکا درباره روسیه نشان می‌دهد چگونه اطلاعات غلط می‌تواند منجر به یک بحران جهانی شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه گاردین نوشت: توییت‌های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره روسیه نشان می‌دهد چگونه اطلاعات غلط می‌تواند منجر به یک بحران جهانی شود.

این روزنامه افزود: توئیت دونالد ترامپ و هشدار به روسیه درباره آماده شدن برای شلیک موشک‌های آمریکایی به سوریه نشان دهنده این است که چگونه جنگ‌ها می توانند با محاسبه غلط شروع شوند.

گفتنی است ترامپ روز گذشته با انتشار یک پیام توییتری روسیه را تهدید کرد. وی در این پیام نوشت: روسیه قول داده که موشک‌هایی که به سوریه شلیک می‌شوند را سرنگون کند؛ پس روسیه آماده باش که موشک‌های زیبا، جدید و هوشمند ما در راهند!

وی پس از واکنش جهانی گسترده به پیام توییتری خود در یک پیام دیگر با عقب‌نشینی از لحن تهدیدآمیز اولیه خود، دموکرات‌ها و نزدیکان اوباما را مسبب خصومت فعلی میان آمریکا و روسیه اعلام کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی بیش از سه روز است مدام بر طبل جنگ با سوریه می‌کوبد که هنوز هیچ مرجع رسمی بین‌المللی و حتی مقامات اطلاعاتی کشور خودش صحت انجام حمله شیمیایی در دوما را تایید نکرده‌اند.

انتهای پیام/

توییت های جنجالی ترامپ درباره روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار