مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئال مادرید 1 - یوونتوس 3( 4-3)/داور انگلیسی حکم صعود رئال را امضا کرد

تیم یوونتوس که در بازی رفت در تورین با نتیجه سه بر صفر مغلوب رئال مادرید شده بود در دیدار برگشت برای جبران نتیجه گام به زمین برنابئو گذاشته بود و توانسته بود عملیات غیرممکن را ممکن کند اما داور در ثانیه های پایانی بازی همه تلاش ها بانوی پیر را با پنالتی برای رئال از بین برد.

بازی را یووه توفانی آغاز کرد و در دقیقه 2 مسابقه ماریو مانژوکیچ روی سانتر خدیرا گل اول را به ثمر رساند تا همه یوونتوسی ها به کامبک امیدوار شوند. دقایقی پس از گل بازی توفانی دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما در نهایت باز هم مانزوکیچ در دقیقه 37 دقیقا مشابه گل اول و این بار روی سانتر لیختشتاینر گل دوم را هم زد تا کهکشانی ها بیش از پیش خطر را احساس کنند.

مرگ ایستاده یووه و پایان رویای بوفون مقابل رئال و داور/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا

در نیمه دوم یووه عقب کشید و سعی در کنترل بازی داشت و رئال بیبشتر حمله می کرد اما در دقیقه 61 متئویدی روی اشتباه بزرگ ناواس گل سوم را هم وارد دروازه رئال کرد تا کامبک یووه کامل شود و بازی در مجموع به تساوی کشیده شود.

یووه پس از زدن گل سوم کاملا عقب کشید و آلگری سرمربی این تیم سعی داشت بازی را به وقتهای اضافه بکشاند اما زیدان که می دانست وقت اضافه برای آنها خطرناک تر است هر سه تعویض خود را تا دقیقه 75 انجام داد و سعی داشت کار را در 90 دقیقه تمام کند. تیم میزبان حملات پرتعدادی روی دروازه یووه پایه ریزی کرد اما با درخشش بوفون و مدافعان این تیم همه حملات خنثی شد.

مرگ ایستاده یووه و پایان رویای بوفون مقابل رئال و داور/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا

در نهایت در حالی که بازی در وقتهای تلف شده و چند ثانیه مانده بود کار به وقت اضافه کشیده شود توپ در محوطه جریمه یووه به بازیکنان رئال رسید و بن عطیه توپ را از جلوی پای وازکز زد اما داور برخورد او و مدافع یووه را پنالتی تشخیص داد. تصمیمی جنجالی که اعتراض شدید بازیکنان یووه را در پی داشت و داور انگلیسی دیدار ملایکل اولیور،  بوفون را نیز با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا حرف و حدیث های قضاوت او بیشتر شود.  در نهایت شزنی پس از اخراج بوفون درون دروازه قرار گرفت و رونالدو پنالتی را گل کرد تا رئال مادرید صعود کند و اسپانیا در نیمه نهایی بدون نماینده نباشد.

مرگ ایستاده یووه و پایان رویای بوفون مقابل رئال و داور/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا

بایرن مونیخ 0 - سویا 0 (2-1)/صعود دشوار باوارایی ها با حذف شاگردان مونتلا

تیم بایرن مونیخ که در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک سویا را در خانه حریف برده بود، در مونیخ از این تیم پذیرایی کرد و با کسب نتیجه مساوی بدون گل راهی نیمه نهایی شد.

در این بازی خواکین کورئا از سویا با دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه 92 از زمین بازی اخراج شد.

مرگ ایستاده یووه و پایان رویای بوفون مقابل رئال و داور/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا

انتهای پیام/

صعود رئال و بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار