مدیربیمه ایران نمایندگی استان کرمان؛

بالاتر بودن سهم بیمه ایران درجنوب کرمان نسبت به میانگین استانی

سهم بیمه ایران درجنوب کرمان ازمیانگین استانی بیشتراست و حوادث جاده‌ای در جنوب کرمان بار مالی فراوانی را روی دوش صنعت بیمه گذاشته است.

بالاتر بودن سهم بیمه ایران درجنوب کرمان نسبت به میانگین استانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن عماد آبادی مدیر بیمه ایران نمایندگی استان کرمان در دیدار با فرماندار جیرفت و رئیس بیمه ایران نمایندگی جیرفت گفت: در استان کرمان ۱۲۰۰ نفردر بیمه ایران مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۲۰۰ نفر در جنوب استان مشغول می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ ۶۰ میلیارد تومان پرداختی بیمه داشته ایم افزود: بیمه ایران در زمینه‌های مختلف بیمه‌هایی نظیر بیمه کشاورزی واحد‌های مسکونی حوادث سیل، زلزله را نیز پوشش می‌دهد و شهروندان می‌توانند با پرداخت هزینه ۱۲۰ هزار تومان تا سقف پرداخت خسارت ۱۰۰ میلیون تومان منازل خود را در برابر حوادث بیمه نمایند.

همچنین احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در این دیدار گفت:بیمه ایران در سطح شهرستان توانسته پیشگام وپیشتاز باشد وزمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرده است، اما آن طور که باید وشاید در زمینه فرهنگ بیمه اطلاع رسانی نشده است تا اقشار مختلف مردم از مزایای آن باخبرباشند.

وی افزود: بایست در این زمینه اطلاع رسانی واز ظرفیت‌های منطقه ای، چون نشریات استفاده ببریم وفرهنگ بیمه را درجامعه نهادینه کنیم و باید در راستای ترویج ونشر فرهنگ بیمه تلاش شود چرا که بسیاری از مردم ازخدماتی که بیمه می‌تواند ارائه کند اطلاعی ندارند.

فرماندارشهرستان جیرفت گفت: در بحث بیمه کشاورزی، این فرهنگ در کشت سیب زمینی نهادینه شده است وکشاورزان محصولات خود را بیمه می‌کنند تا درزمان بروز مشکلات میزان خسارت به حداقل برسد.

حمید نعمتی رئیس بیمه ایران جیرفت نیز گفت: سهم بیمه ایران درجنوب کرمان ازمیانگین استانی بیشتراست و این منطقه در بحث حوادث جاده‌ای درسطح کشور در رده بالایی است که بار مالی فراوانی را روی دوش صنعت بیمه گذاشته است.

وی بااشاره به اینکه مردم می‌توانند از دیگر خدمات بیمه نظیر بیمه آتش سوزی، سیل، زلزله استفاده کنند افزود: منازل مسکونی وصنایع نیز می‌توانند از مزایای بیمه بهرمند شوند.

نعمتی تصریح کرد: در بحث بیمه حمل ونقل رتبه خوبی در استان برخوردار هستیم، اما در بحث خسارات جاده‌ای مشکل داریم وبایستی به مقوله فرهنگ رانندگی پرداخته شود.
انتهای پیام/ح

بیمه ایران در جنوب کرمان فعال تراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار