اختصاص ۲۴ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرستان بویین زهرا

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پارسال ۲۴ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بوئین زهرا اختصاص داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا افزود: همچنین ۴ بانده شدن جاده بویین زهرا- دانسفهان، تکمیل ۱۵ کیلومتر از جاده بویین زهرا - ساوه و تکمیل اتوبان ساوه – بویین زهرا- قزوین، از اقدامات موثر سال ۹۶ این شهرستان بوده است که در سال ۹۷ تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مدت نیز اقدامات خوبی برای واگذاری قیر به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به انجام بیابان زادیی و جنگل کاری در شهرستان بویین زهرا گفت: میزان جنگل کاری و بیابان زادیی انجام شده طی چند سال گذشته برابر با تمام اقدامات مشابه در ۴۰ سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به توجه جدی به موضوع مصرف آب و بحران آب در منطقه افزود: بارش باران در شهرستان بویین زهرا تا ۲۱ فروردین ماه ۱۱۵ میلی متر بوده که این رقم در کل استان ۱۶۸ میلی متر است و نسبت به میانگین بلند مدت ۲۸ درصد کاهش داشته ایم.
وی در ادامه از استقرار پلیس راهور در شهرشال خبر داد.

فرخزاد با اشاره به حل مشکل ۱۵ ساله منطقه چرم سازی این شهرستان، دریافت نیم بهای هزینه پسماند دهیاری‌ها و شهرداریها، حضور سرمایه گذار جهت شهرک صنعتی شال و سگزآباد، پست ۶۳ کیلو وات و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و حل مشکل میدان ورودی شهر دانسفهان را از جمله اقدامات موثر انجام شده برای شهرستان بویین زهرا عنوان کرد.

انتهای پیام/

جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار