نیروهای مسلح در اوج آمادگی

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از آمادگی بالای نیرو‌های مسلح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛امیر سرتیپ ۲ ایرج تذکری در محفل انس با قرآن کریم که با حضور کارکنان پایور و وظیفه ارتش، خانواده شهدا و شهروندان آزادشهری در مهدیه شهرستان برگزار شد، امنیت پایدار کنونی کشور ثمره خون‌های پاک شهیدان است.

تذکری با تاکید بر اتحاد موجود میان نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان و معاندان نظام در سال‌های نخست پس از انقلاب شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند که با درایت حضرت امام (ره) که ۲۹ فروردین را روز ارتش و نیروی زمینی قهرمان نامیدند، این توطئه دشمنان خنثی شد.

وی ادامه داد: عملکرد نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس و پس از انقلاب بیانگر آمادگی بالای آن‌ها است که بخشی از این اقتدار در رژه با صلابت ۲۹ فروردین و ۳۱ شهریور انجام می‌شود.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: دشمنان که از توان دفاعی ما آگاه هستند به دنبال تضعیف نیرو‌های مسلح هستند تا زمینه سقوط نظام را فراهم کنند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی گفت: نیرو‌های مسلح به مرحله‌ای رسیده اند که تمامی سلاح ها، تجهیزات و ادوات نظامی و موشکی را در داخل کشور تامین می‌کنند و نیازی به واردات نداریم.

تذکری گفت: باید سعی کنیم با حمایت از کالای ایرانی در راستای افزایش اشتغال و رونق بازار کسب و کار قدم برداریم.

انتهای پیام/م
 

آمادگی نیروهای مسلح

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.