مدير پيام رسان سروش:

كاربران برای استفاده از خدمات با كيفيت‌تر، نسخه جدید سروش را نصب كنند

سیدمیثم سیدصالحی از انتشار نسخه جديد اين پيام‌رسان با خدمات باكيفيت‌تر برای كاربران خبر داد.

سروشبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمیثم سیدصالحی مدير پيام رسان سروش با اشاره به عملیات بروزرسانی گسترده در زیرساخت‌های پیام‌رسان سروش، گفت: با توجه به استقبال گسترده کاربران در سال جدید و نزدیک شدن به مرز ۵ میلیون کاربر، به منظور ارائه سرویس با کیفیت به کاربران، بروزرسانی گسترده در سرورهای سروش ضروری بود.

وی افزود: با توجه به پایان عملیات بروزرسانی، کاربران جدید می‌توانند بدون اختلال از سرویس‌های سروش استفاده كنند. البته همراهان قدیمی ما، برای استفاده بدون اختلال لازم است نسخه جدید را نصب کنند.

وی با اشاره به ۵میلیونی شدن خانواده سروش، خاطرنشان کرد: با توجه به شبکه گسترده اعضای سروش‌، کاربران جدید با ورود به این پیام‌رسان تعداد قابل توجهی از مخاطبین و دوستان خود را در سروش پیدا می‌کنند. سیدصالحی خاطرنشان كرد: باتلاش شبانه‌روزی تیم فنی سروش نسخه‌های جدید این پیام‌رسان در پلتفرم‌های اندروید، iOS و دسکتاپ آماده و منتشر شده است.

مدیر سروش از کاربران قدیمی این پیام‌رسان خواست تا برای استفاده باکیفیت از سرویس‌های سروش، نسخه‌های قدیمی خود را حذف و با مراجعه به وب‌سایت سروش به نشانی https://sapp.ir نسخه جدید را دانلود و نصب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
س.عید ولایت وامامت آقا امیر المومنین بر تمامی عاشقان علی مبارک ابوالفضل از زابل
Iran (Islamic Republic of)
مجیید خاتمی
۲۳:۵۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسلام من بانصب اپ سروش مخاطبین گوشیم قابل نمایش نیست لطفا راهنمایی کنین
آخرین اخبار