مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: استفاده از نسل جدید امکانات گردشگری دریایی، ثبت الکترونیکی گردشگری دریایی و خارج سازی صندلی و شناورهای فرسوده مسافربری، باید در سال جاری اجرایی شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان بنادر و دریا نوردی، محمد راستاد در جلسه بررسی و ارزیابی اجرای طرح گردشگری نوروز ۹۷ ، تصریح کرد: در سال جدید باید بتوانیم نسل جدید امکانات گردشگری دریایی را معرفی و عملیاتی کنیم که مردم احساس کنند با ایمنی بیشتر و آسایش بهتری می توانند گردشگری ساحلی داشته باشند.

وی با تاکید بر شناسایی چالش ها و نقاط ضعف در بخش گردشگری دریایی، خاطرنشان کرد: در گردشگری دریایی ایمنی و آسایش مردم باید در اولویت باشد و این هدف را باید با تمام ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم، میسر کنیم.

معرفی و عملیاتی سازی قایق های گردشگری در سال ۹۷

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کارگیری نسل جدید امکانات گردشگری دریایی به عنوان مهم ترین چالش سازمان بنادر در بخش گردشگری دریایی، توضیح داد: انتظار داریم معاونت دریایی امسال را به ایجاد تحول در بخش قایق های گردشگری، معرفی و عملیاتی سازی این نوع شناورها اختصاص دهد.

وی تاکید کرد: مدیران بنادر در سال جاری، باید نسبت به خارج سازی صندلی ها و شناورهای فرسوده مسافربر اقدام کنند؛ چراکه توان و پتانسیل برای نوسازی ناوگان مسافری در کشور وجود دارد و همچنین سازمان بنادر تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

راستاد « ثبت الکترونیکی گردشگری دریایی » را از دیگر برنامه های توسعه سازمان بنادر در سال جاری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آمار گردشگران دریایی بر اساس تعداد شناور های مسافری ثبت می شود که چندان قابل استناد نیست و در صورت دست یابی به چنین امکانی، یک دستاورد بزرگ برای سازمان محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار