قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: 6 وزنه‌بردار ایرانی شانس کسب مدال در المپیک توکیو را دارند و امیدوارم نظر مسئولان فدراسیون جهانی عوض شود.

بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاهش سهمیه های وزنه برداری ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: بدترین اتفاقی بود که می توانست در این برهه زمانی برای وزنه برداری کشورمان رخ دهد همین اتفاق بود ، ما 6 وزنه‌بردار هستیم که همه در المپیک شانس مدال داریم. امیدوارم نظر مسئولان فدراسیون جهانی عوض شود.البته مسئولان کمیته ملی المپیک ایران در این میان باید با فدراسیون جهانی و IOC رایزنی کنند تا نظر آنها تغییرکند.

قهرمان فوق سنگین وزنه برداری المپیک لندن در ادامه و در مورد کار سخت کادر فنی برای انتخاب تنها 2 نفر برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد:در این وضعیت کار ما و کادر فنی را سخت می کند  اما امیدمان به خدا است و هر آنچه اتفاق بیافتد قبول می کنیم.

سلیمی درباره فعالیت های پشت پرده برای ضربه زدن به وزنه برداری ایران گفت:محدود شدن نفرات شرکت کننده در المپیک برای همه کشورها است،حتی کشوری مانند روسیه با اقتداری که در وزنه برداری دارد مجاز است تنها از 2 وزنه بردار مرد و 2 زن برای حضور در بازی های المپیک توکیو استفاده کند.

امیدوارم با مذاکره و رایزنی مشکلمان حل شود

نایب قهرمان وزنه برداری جهان در ادامه عنوان کرد: فدراسیون جهانی چنین جریمه هایی را برای تمام کشورهای مختلف در نظر گرفته اما ایران که در سال های اخیر وزنه برداری پاکی داشته از این قاعده هم مستثنی نیست.تنها امیدوارم با مذاکره و رایزنی مشکلمان حل شود.

سلیمی در مورد اینکه آیا این اتفاق انگیزه وزنه برداران ملی پوش را برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی عشق آباد تحت تاثیر قرار می دهد،تصریح کرد:حدود 2 سال و نیم تا شروع بازی های المپیک توکیو زمان باقی مانده است و از اکنون نباید فکرمان را درگیر کاهش سهمیه ایران در این مسابقات کنیم چرا که با این کار روحیه ما برای شرکت در سایر رقابت ها تحت تاثیر قرار می گیرد.

ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری درخصوص تمریناتش عنوان کرد:خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و روز به روز هم بهتر می‌شوم.هیچ گونه مصدومیتی هم ندارم.

انتظار نداشتیم که آذری این طور با ما برخورد کند

قهرمان بازی های آسیایی درمورد دریافت مطالباتش از باشگاه ذوب آهن گفت:پیش از پایان سال مسئولان باشگاه ذوب آهن نزدیک به هفت یا هشت میلیارد برای تیم فوتبالشان خرج کردند اما با این حال زمانی که برای تسویه حساب به ما رسیدند، عنوان کردند فعلا حساب شان خالی است و پولی در بساط ندارند تا به ما بدهند.این در صورتی است که تیم فوتبال این باشگاه تاکنون نتوانسته عنوان زیادی را به ارمغان بیاورد و بزرگترین افتخار این تیم حضور در جام باشگاه های آسیا است.ما در زمان حضورمان توانستیم این باشگاه را سه بار قهرمان لیگ و یک بار هم نایب قهرمان آسیا کنیم.از طرفی سعید آذری مدیر عامل این باشگاه در گذشته عضو تیم ملی وزنه بردار بوده و شکی نیست که از این طریق توانسته به این جایگاه برسد.انتظار نداشتیم که او با این شکل با ما برخورد کند.

دیدار با رهبری به من انگیزه داد

سلیمی درمورد دیدارش با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:خیلی خوشحال شدم که در روز مبعث پیامبر اسلام(ص) توانستم به دیدار معظم مقام رهبری بروم و با ایشان صحبت کنم خیلی افتخار بزرگی برای من بود. از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می برم ضمن اینکه از فرمایشات رهبری هم استفاده کردم. در کل دیدار با ایشان انگیزه مضاعفی به من داد.

او ادامه داد: شاید مهمترین تفاوت این بود که مقام معظم رهبری بصورت انفرادی من را به عنوان نماینده جامعه وزنه برداری به حضور پذیرفتند و این موضوع شخصا برایم اهمیت ویژه ای داشت.امیدوارم باز هم چنین دیدارهایی نصیبم شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۱۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
خوش به حالت رفتی دست بوس آقا.
کاش منم ی روز برم.
آخرین اخبار