جا به جایی ۵۳۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: نوروز امسال بیش از ۵۳۰ هزار مسافر در قالب ۴۲ هزار و ۶۵۰ سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی فارس جا به جا شدند.

جا به جایی ۵۳۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: مسافران در نوروز با استفاده از ۳ هزار و ۵۳۵ دستگاه خودروی ناوگان حمل و نقل مسافر در استان فارس، به نقاط مختلف استان و کشور سفر کردند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی فارس در ایام نوروز از خدمات ارائه شده ابراز رضایت کرده‌اند به‌طوری که فارس با کسب ۵۲ درصد سطح رضایت‌مندی، رتبه‌ی دوم کشور را کسب کرده است.

سیاهپور ادامه داد: پارسال بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در قالب ۹۸۰ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی عزیمت کرده‌اند.

معاون حمل و نقل ستاد تسهیلات دائمی خدمات سفر استان فارس تصریح کرد: در ایام نوروز، هیچ مورد تصادفی مرتبط با ناوگان حمل و نقل عمومی استان فارس گزارش نشده است.
انتهای پیام/ر

فارس رتبه دوم کشور در جا به جایی  مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار