خیال خام صهیونیست‌ها برای حمله به ایران

یک خلبان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بلندپروازانه و بی‌اساس مدعی شد اسرائیل از توانایی کامل برای حمله به ایران برخوردار است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه صهیونیستی جروزالم پست، در ادامه لفاظی های بلندپروازانه مقامات رژیم صهیونیستی این بار یک خلبان ارشد سابق نیروی هوایی این رژیم مدعی شد نیروی هوایی اسرائیل از توانایی کامل برای حمله به ایران برخوردار است!

ادعای گزاف خلبان صهیونیست: نیروی هوایی اسرائیل از توانایی کامل برای حمله به ایران برخوردار است

سرتیپ «امیر ناچومی» خلبان ارشد سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که در عملیات انهدام راکتور هسته ای  «اوسیراک» عراق در سال 1981 شرکت کرده است در مصاحبه با جروزالم پست ادعا کرد: اگر مقامات سیاسی این تصمیم (حمله به ایران) را اتخاذ کنند، خلبانان و نیروی هوایی اسرائیل از عهده آن بر می آیند. حمله به راکتور سوریه (در دیرالزور در سال 2007)  دلیلی بر اثبات این موضوع است.

ناچومی یکی از خلبانانی است که در عملیات  اپرا در 7 ژوئن سال 1981 حاضر بود. در این  عملیات، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با 8 فروند جنگنده اف-16  به تاسیسات اتمی  «اوسیراک» عراق حمله کرد. وی معتقد است دو عملیات هوایی در عراق و سوریه در زمره ماموریت های دوربُرد  بودند که با جنگنده های  F-15s   و   F-16s انجام شد و اجرای آن بدون نیاز به سوخت گیری های هوایی ممکن بود.

در حالی ناچومی در خصوص قدرت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مبالغه کرده است که بامداد روز سه شنبه پس از به صدا درآمدن آژیر هشدار حمله به فرودگاه های الشعیرات و الضمیر سوریه، تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست از ترس واکنش پرقدرت ایران به آن، به سمت بلندی های اشغالی جولان فرار کردند.

در دسامبر سال گذشته میلادی، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نخستین ارتش پس از ارتش آمریکا بود که به جنگنده های اف -35 مجهز شد. در سال 2010 نخستین قرارداد خرید اف -35 به ارزش بیش از 75 میلیارد دلار به امضا رسید. انتظار می رود تا سال 2024، رژیم صهیونیستی در مجموع 59 جنگنده اف-35 از آمریکا دریافت کند.

نسخه «ادیر» یکی از پیشرفته ترین، مجهزترین و گرانترین جنگنده های اف-35 است که سیستم های تسلیحاتی و جنگ الکترونیکی به صورت اختصاصی توسط شرکت های صهیونیستی روی آن تعبیه شده است.

کارشناسان معتقدند با توجه به ماهیت تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، دسترسی این رژیم به نسل جدید جنگنده های اف -35 گامی در جهت بی ثبات کردن منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
همان H3 خودمان را می گوید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
اف 35 که سهله اگر اف1000 هم داشته باشند باز هم بازنده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر السعود واسرائیل
-
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
آل سعود به ولای علی امیرالمومنین قسم اگر کوچکترین لطمه ای به ایران و مردم این آب و خاک برسه خودم تنهایی با دست خالی هم که شده درگیری و میارم تو اون کاخت

مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
به آنها بگویید اگر در خود جرأت این حمله را حس می کنند بیایند، ما منتظر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
معلوم نیست این بی خاصیت چرا توهم زده.
آخرین اخبار