ادعای بی‌اساس وال استریت ژورنال: سامانه دفاعی ایران در حملات اسرائیل به پایگاه تی فور آسیب دیده است!

وال استریت ژورنال با مطرح کردن ادعایی بی‌اساس مدعی شد سامانه دفاعی ایران در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به پایگاه تی فور آسیب دیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وال استریت ژورنال با انتشار مطلبی در پایگاه خود ادعا کرد در پایگاه هوایی تی فور سوریه که هفته گذشته هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت، یک سامانه دفاعی پیشرفته ایرانی وجود داشت که اخیرا در این پایگاه مستقر شده بود.

در این گزارش آمده است: مقامات رژیم صهیونیستی پیش از انجام این حملات با دولت ترامپ درخصوص مقابله با نفوذ گسترده ایران در منطقه خاورمیانه مشورت کردند. بر این اساس، حملات انجام شده علیه پایگاه هوایی تی فور، با حمایت راهبردی آمریکا انجام شد.

منابع آگاه اعلام کردند بنیامین نتانیاهو پس از مشورت و گفتگو با دونالد ترامپ دستور حمله هوایی به پایگاه تی فور را صادر کرد. اسرائیل با این حمله قصد داشت سامانه دفاعی ایران را که به تازگی در این پایگاه مستقر شده بود (!)، هدف قرار دهد تا دیگر خطری جنگنده های صهیونیستی را که اخیرا تجاوزگری های خود در سوریه را افزایش داده اند، تهدید نکند.

این منابع آگاه اعلام کردند دولت ترامپ پیشتر در جریان برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله مستقیم به این پایگاه هوایی قرار گرفته بود. در حملات اخیر اسرائیل به این پایگاه در استان حمص، 7 ایرانی به شهادت رسیدند. وال استریت ژورنال مدعی شده است در پی حملات رژیم صهیونیستی به پایگاه تی فور سامانه دفاعی ایران نیز آسیب دیده است.

دوشنبه هفته گذشته یک پایگاه نظامی سوریه در استان حمص هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفت. ایران، سوریه و روسیه، تل آویو را مسئول انجام این حملات دانستند.

پس از انجام این حملات، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، اعلام کرد اسرائیل با رویارویی مستقیم با ایران مرتکب یک اشتباه تاریخی بزرگ شده است. ایران نیز اعلام کرد جسارت رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

مطرح شدن ادعاهایی بی‌اساس درباره هدف قرار گرفتن سامانه دفاعی ایران در پایگاه تی فور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
خداوکیلی به قول فرمایش حضرت آقا نباید مقابل دشمن عقب نشست یا اینکه مدارا کرد بلکه باید رشادت به خرج داد و جواب دندان شکن داد که حساب کار دست دنیا بیاد. باید مثل مولایمان امام حسین (ع) مقابلشان دست به اسلحه شد. مرگ بر استکبار و صهیونیسم و آل سقوط.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
طبق تورات از زمان حضرت موسی بین فلسطین واسراییل درگیری بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
ایران پس کی انتقام می گیرد؟ چقدر باید صبر کنیم؟
آخرین اخبار