در دیدار با رئیس انجمن دوستی پارلمان ایران و فلسطین انجام شد؛

تاکید فیصل مقداد بر اهمیت روابط تهران و دمشق

معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با رئیس انجمن دوستی پارلمان ایران و فلسطین بر اهمیت و عمق روابط ایران و سوریه تاکید کرد.

تاکید فیصل مقداد بر اهمیت روابط تهران و دمشقبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، امیر خجسته، رئیس انجمن دوستی پارلمان ایران و فلسطین و هیأت همراه وی با فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت وگو کردند.

معاون وزیر امور خارجه سوریه در این دیدار بر اهمیت وعمق روابط سوریه و ایران و نقش آن در تحقق اهداف مشترک دو کشور و مسائل عربی و اسلامی و در رأس آن حمایت از ملت فلسطین در بازپس‌گیری حقوق آن‌ها و تشکیل کشور مستقل به پایتخت قدس تاکید کرد.

فیصل مقداد ضمن تمجید از روابط محکم بین مجلس سوریه و مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری عربی سوریه تصمیم آمریکا درمورد درج سپاه پاسداران ایران در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.

از سوی دیگر رئیس انجمن دوستی پارلمان ایران و فلسطین پیروزی‌ها بر تروریسم مورد حمایت آمریکا را به ملت و دولت سوریه تبریک گفت و بر حمایت ملت و دولت ایران از سوریه تاکید کرد.

امیر خجسته اعلامیه آمریکا درباره جولان اشغالی سوریه را محکوم کرد و گفت این بخش عزیز سوریه همچنان و تا ابد سوری باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار