نائو: ارتش انگلیس به علت کمبود بودجه با کمبود نیروی ماهر مواجه است

ارتش انگلیس به علت کاهش شدید بودجه با کمبودهایی از نظر قابلیت‌ها و تجهیزات روبرو شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش انگلیس به علت کاهش شدید بودجه با کمبودهایی از نظر قابلیت ها و تجهیزات روبرو شده است که جایگاه آن را به عنوان یک ارتش درجه یک با مخاطره روبرو کرده است.

آژانس حسابرسی ملی انگلیس - نائو (NAO) در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد ارتش این کشور در برخی حوزه های حیاتی با کمبودهای قابل ملاحظه ای از نظر برخورداری از نیروهای کارآمد و ماهر روبرو است که شاید جبران آن به سال ها زمان نیاز داشته باشد.

بر اساس این گزارش، ارتش انگلیس در حال حاضر می تواند تعداد 137 هزار و 300 پرسنل آموزش دیده را به میادین نبرد اعزام کند. این آمار بیش از هشت هزار نفر کمتر از هدف تعیین شده در سند راهبردی بازبینی وضعیت امنیتی و دفاعی این کشور در سال 2015 است که بزرگترین شکاف از این لحاظ در بیش از یک دهه اخیر است.

گزارش نائو در ادامه بیان می کند در سطوح بالاتر مانند مهندسان، متخصصان اطلاعاتی و خلبانان، کمبودهای حیاتی بیشتری وجود دارد. کمبود نیروی ماهر باعث شده است ارتش مجبور شود فشار بیشتری بر نیروهای معمولی خود به منظور پر کردن خلاءهای موجود در انجام وظایف پیچیده و حیاتی وارد کند که به گفته نائو در بلندمدت رویکرد و گزینه ای پایدار نیست.

انتهای پیام/

کمبود بودجه در ارتش انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار