قرار است ترزا می برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس عوام انگلیس بابت حضور نیرو‌های ارتش این کشور در حمله به سوریه در پارلمان حاضر شود.

ترزا می برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان انگلیسی در خصوص حمله به سوریه در پارلمان حاضر می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است برای نخستین بار نمایندگان مجلس عوام انگلیس ترزا می، نخست‌وزیر این کشور را بابت حضور نیروهای ارتش انگلیس برای حمله به سوریه مورد سوال قرار دهند. روزنامه گاردین با اشاره به این خبر نوشت، از طرف دیگر هم ترزا می باید سعی کند نمایندگان پارلمان این کشور را در خصوص این اقدام توجیه کند.

در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس انگلیس با نخست وزیر، ترزا می باید اصل همکاری کشورش را در چارچوب ائتلاف بین المللی برای حمله به سوریه و بمباران آن کشور توجیه کند.

احتمالا می این سخن را به نمایندگان خواهد گفت که بگذارید صریح بگویم: ما در این حمله مشارکت کردیم به این علت که منافع ملی ما چنین اقتضا می کرد. این حمله همسو با منافع ملی ما بود.

همچنین انتظار می رود او بگوید: ما این کار را کردیم، زیرا معتقدیم که این کار درست است، ما در این راه تنها نیستیم و حمایت های بین المللی گسترده ای برای اقداماتی که ما انجام داده ایم وجود دارد و تمجید سران جهان برای اقدامی که در سوریه انجام دادیم شاهدی بر این مدعاست.

قرار است ترزا می، عصر امروز در مجلس عوام پاسخگوی نمایندگان باشد. وی هفته گذشته پیشنهاد تشکیل جلسه با نمایندگان را برای گرفتن مجوز آنان برای مشارکت در حمله آمریکا و فرانسه به سوریه رد کرده بود.

اظهارات نخست وزیر انگلیس در حالی ایراد خواهد شد که جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر، حمله به سوریه را اشتباه خواند و آن را اقدامی متقاعد کننده ندانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار