جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با جانباز امین قهاری گفت: جانبازان ترویج دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در سفر به مازندران به منظور دلجویی از خانواده‌های ایثارگران نیروی انتظامی با جانبازامین قهاری از جانبازان ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی در شهرستان قائم شهر دیدار کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار گفت: جانبازان اسطوره ایثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسایش خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز با صبر، مقاومت و بزرگواری تمامی رنج ها، دردها، ناراحتی‌ها و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند.

سردار مومنی با بیان اینکه با وجود فرهنگ شهادت در جامعه خدشه‌ ای به آرمان‌های نظام وارد نخواهد شد، افزود: امنیت کشورمان مرهون خون پاک شهدای والامقام و رشادت‌های جانبازان عزیز است.

وی را مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه دانست و گفت: جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند که روحیه ایثارگری و رشادت طلبی آنان به عنوان الگویی برای جوانان جامعه ما در آمده است.

انتهای پیام/ م

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

برچسب ها: شهدا ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار