تشکیل جبهه واحد اتحادیه‌های صنفی فرانسه علیه مکرون

اتحادیه‌های صنفی فرانسه جبهه مشترکی علیه رئیس جمهور این کشور تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، اتحادیه‌های صنفی فرانسه جبهه مشترکی ضد امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور تشکیل می‌دهند.  

اقدام جدید اتحادیه‌های صنفی فرانسوی در جهت ایجاد یک جبهه مشترک ضد امانوئل مکرون، برگ تازه‌ای را در اعتصاب‌های شبکه حمل و نقل این کشور گشوده شده است.  

لین ریفایی کارشناس فرانس بیست و چهار گفت: این اقدام به درخواست کنفدراسیون عمومی کار (CGT) و اتحادیه «همبستگی» صورت گرفته است. هدف از این کار، همگرا کردن مبارزات است که شعار کارمندان راه آهن، مسئولان بخش حمل و نقل ریلی و حقوق بگیران بخش انرژی در اعتصاب امروز خواهد بود. قرار است امروز صد و سی حرکت اعتراض آمیز در سراسر فرانسه برگزار شود.

 رئیس جمهور فرانسه در دیدار با بازنشستگان و کارمندان راه آهن که این روز‌ها در اعتصاب به سر می‌برند، نتوانست آن‌ها را متقاعد کند.

مکرون روز گذشته در جمع بسیاری از کارمندان راه آهن، حامیان کنفدراسیون عمومی کار و بازنشستگان در وُژ (vosges) حضور یافت. آن‌ها در دیدار تن به تن با مکرون به سیاست‌های او درباره وضعیت کارمندان بخش ریلی اعتراض کردند.  

مکرون در این دیدار بر لزوم آموزش کارمندان در بخش راه آهن ملی فرانسه (SNCF) تأکید کرد.  

با این حال پس از گذشت ده دقیقه گفتگو با معترضان، اتحادیه‌های کارگری متقاعد نشدند و گفتند رئیس جمهور صدای ما و مطالبات ما را نشنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار